Monday, June 16, 2014

NEW BLOG! -update your RSS, please- :)



Good morning lovelies, long time no see! 

Hope you are well :)

I'm uploading this little post to let you know I'm moving to Tumblr. For years I've been having a difficult relationship with Blogger. Updating the blog was not too fast and intuitive on their dashboard so I hardly post... and I fell in love with Instagram instead, ha ha ha. 

Now I've connected Tumblr and Instagram so that on my new blog you'll be able to see the blog posts I'll be uploading plus the Instagram feed. Two in one for your convenience! ;)

Can't wait to share with you new stuff I'm making and new things I've found on books and online. Come with me to my new digital journal and let's toast to new beginnings. 

So grateful to have you here. 

With love, 

Ana.



¡Buenos días, queridos! Cuanto tiempo, no? Espero que estéis muy bien :)

Os quería contar que me he mudado a Tumblr. Desde hace ya unos años he tenido una relación complicada con el dashboard de Blogger ya que actualizar el blog no era ni tan intuitivo ni rápido como yo esperaba... así que terminé no posteando casi nada y pasándome a Instagram en su lugar, ja ja ja.

Ahora he enlazado mis cuentas de Tumblr e Instagram para que en el blog podáis ver tanto los posts que voy subiendo como las imágenes que voy poniendo casi a diario en Instagram. Dos por uno para haceros la vida más facil! ;)

Tengo muchas ganas de compartir con vosotros todas las cositas nuevas que he ido haciendo y también todos los hallazgos que he ido encontrando tanto en libros como en la net. 
Venid conmigo al cuaderno digital que estoy preparando y brindemos por un nuevo comienzo. 

Me siento muy afortunada de teneros aquí.

Con amor,

Ana.