Tuesday, January 28, 2014

NEW YEAR, NEW MANTRAS (BACK FROM THE OFFLINE WORLD)


Happy 2014 / Year of the Horse, friends! May you be happy and may all your wishes come true : )

I haven’t post for ages. I needed some offline time to catch my breath and reconnect with my inner compass in order to keep moving forward. 

After this time of reflection all makes more sense and I’m embracing change more than ever. Drawing and painting my Visual Mantras help me focus and center. Here you are some of the most recent drawings. Soon I’ll be sharing with you the paintings ; )





Feliz 2014 / año del caballo, amigos! Que la felicidad reine y que todos vuestros deseos se cumplan
: )

No he escrito un post desde hace mil años. Necesitaba tiempo offline para coger aliento y reconectar con mi brújula interna para poder seguir avanzando.

Después de este tiempo de reflexión todo tiene más sentido y estoy abrazando el cambio más que nunca. Dibujar y pintar mis Visual Mantras siempre me ayuda a enfocar y centrarme. Aquí van algunos de los dibujos más recientes que he hecho. Pronto os enseñaré las pinturas a ver que os parecen ; )






*Escuchando / Listening to Serafina Steer's "The Moths are Real".