Tuesday, October 23, 2012

New York Next Week


I'll be spending next week in NYC!! Can't wait to go to the flea markets in Brooklyn, raw food restaurants in Manhattan, exhibitions everywhere... Haven't been there for such a long time that I have lots of catching-up to do! ;)

I'd love to go to this Kandinsky show at Solomon R. Guggenheim. Also in my to-do list is visiting "Century of the Child" at MOMA. In this post you have some images from Century of the Child. They have put a wonderful interactive microsite to browse the pieces that are being exhibited

Dear readers, my stats tell me that thousands of you are based in the US. Any recommendations for my trip? Any gallery I should visit, shop I should know, etc? Thanks in advance! :)

 























¡La semana que viene estaré por Nueva York! No sabeis las ganas que tengo de ir de mercadillos por Brooklyn, restaurantes crudiveganos en Manhattan, expos por todos los sitios... ¡Hace tantísimo que no he estado por allá que tengo mucho con lo que ponerme al día! ;)


Me encantaría ir a esta expo de Kandinsky que hay en el Solomon R. Guggenheim. También en mi lista está visitar la exposición "Century of the Child"en el MOMA. En este post van algunas imágenes de Century of the Child. Se pueden ver online las piezas que tienen expuestas gracias a un microsite interactivo que han creado para la ocasión.

Queridos lectores, mis estadísticas me dicen que miles de vosotros vivís en Estados Unidos... Tenéis algunas recomendaciones para mi viaje? Alguna galería que esté guay que visite, alguna tienda que sea una maravilla, etc? Mil gracias por adelantado! :)





































**In case you were wondering this is how my voice sounds like "singing" in French. The song is called "Volando" and is part from Cineplexx's latest album


**En el caso de que os de curiosidad, así es como mi voz suena "cantando" en Francés. La canción se llama "Volando" y aparece en el nuevo album de Cineplexx.