Tuesday, May 8, 2012

Promotional Packs for Nina Ricci #1


Morning dear readers, hope you are well.

The other day I found some drafts that I made during my first week in London for a Nina Ricci project I was commissioned.

The people from NR got in touch with me at that point in 2010 asking to design their promotional packs for Christmas, Valentine's Day, etc. Almost all of my proposals were planned to have metallic inks and special production effects...
I think they weren't produced in the end but I thought it would be fun to share them with you :)

Happy Tuesday!

x



Buenos días queridos lectores, espero que estéis bien.

El otro día encontré algunos bocetos que hice nada más mudarme a Londres en el verano de 2010... son parte de un encargo que me hizo la gente de Nina Ricci.

Me pidieron que diseñara sus packs promocionales para Navidad, el día de San Valentín, etc.
Prácticamente todas mis propuestas llevaban tintas metalizadas, troqueles y detalles de producción bien festivos ;) aquí van algunos de los bocetos, creo que al final no los utilizaron pero me ha apetecido compartirlos con vosotros.

¡Feliz Martes!

x








*Escuchando / Listening to Brenda Lee.