Thursday, March 8, 2012

Gradient Fishes All Around


Last year lovely interior designer Joanna Laajisto asked me to make a 1 metre x 1 metre canvas print with my Gradient Fishes for her new flat in Helsinki. Thanks to this I started a very limited edition with the artwork that finally now is available in the e-shop.

Few weeks ago she sent me the photographs that you see in this post showing the canvas "in action". It makes me very happy to see the magical fishes in such a wonderful space surrounded by beautiful objects and lovely people! :)

The first two photographs are by Mikko Ryhänen (Joanna's husband) for Glorian Koti magazine. The last of the images is a spread from a Paumes book in which Joanna and Mikko's flat has been featured as well.

Finnish interiors always rock, don't they?



El año pasado la interiorista Joanna Laajisto me encargó un lienzo digital de 1 metro x 1 metro con mis Gradient Fishes para su nuevo piso en Helsinki. Gracias a esto abrí una edición limitada de la pieza que a partir de ahora está disponible en la tienda online.

Hace unas semanas Joanna me mandó las fotografías que veis en este post. Muestran al lienzo en acción fantásticamente rodeado de objetos preciosos y gente maja. Me hace mucha ilusión ver a los pececitos mágicos tan bien acompañados. :)

Las primeras dos fotos son de Mikko Ryhänen (el marido de Joanna) y salieron publicadas en la revista de interiorismo Glorian Koti. La última de las imágenes es una doble de un libro de esos maravillosos que saca la editorial Paumes en el que el piso de Joanna and Mikko aparece también.

Los interiores finlandeses no paran de molar, ¿verdad?


PS: I'm very excited about tonight's opening. Tomorrow I'll be uploading pics from the exhibition and from the artwork I made for it :)

HAPPY INTERNATIONAL WOMEN'S DAY!!



PD: Me hace mucha ilusión la inauguración de esta noche. Mañana subiré fotos de la expo para que las veais y también de la pieza que he hecho para ella :)

¡¡FELIZ DÍA INTERNACIONAL DE LA MUJER!!



*Escuchando / Listening to Tom Tom Club.