Monday, January 30, 2012

The Garden at the Geffrye Museum


Good morning everyone!!

Hope your weekend was great.

Today is VERY cold here in London and kind of cloudy, however in my heart I still keep all the sun that I enjoyed last Summer (and Autumn!).

These are some of the photographs I was taking while Sebastian was filming me for this video. It was early October and that day the temperature was like 30ºC! It even reminded me of Barcelona at one point, ha ha ha!

I love the Geffrye Museum, its architecture, its garden, the collection. If you haven't visited it yet please do. You'll surely enjoy the visit :)


¡Buenos días a todos/as!

Espero que vuestro fin de semana haya estado fenomenal.

Hoy está nublado y además hace un frio que pela aquí en Londres pero de cualquier modo tengo mucho sol del pasado verano y otoño guardado en mi corazón para disfrutar todavía ;)

En este post van algunas de las fotos que estaba haciendo mientras Sebastián me filmaba para este video. Ese día a comienzos de Octubre hacía TANTO sol y calor. Londres me recordaba a Barcelona y todo!

El lugar es el Geffrye Museum, ando enamorada de su arquitectura, su jardín y su colección. Si no lo habeis visitado todavía por favor id cuando os pille a mano, seguro que os encanta :)









The plant above is the softest one I've ever touch. It's known as "lamb's ear" or Stachys byzantina.

La planta de arriba es la más suave que he tocado en mi vida. Se la conoce como "oreja de cordero" o Stachys byzantina.




*Escuchando / Listening to The United States of America.