Saturday, December 17, 2011

Glimpses of my life in a short video...


Months ago the lovely ladies of Little Paper Planes got in touch with me to ask if I was interested in making a video showing a bit of my studio, routine, etc for their soon to be launch online TV channel.

Can't even express the shyness attack I felt in the beginning just to think about the idea... ha ha ha. I'm very grateful that my beloved Sebastian convinced me to go ahead with it and let him take care of the shooting, editing and so on...
Now watching the video can't stop trying to imagine how will it feel forty years from now to look at this material again. I guess it will be funny to witness this portrait of my early londoner life :)

Follow this link to visit LPP TV and check the other artist videos.

Follow this other link to watch very funny animal pictures and videos ;)



Hace unos meses las señoritas de Little Paper Planes se pusieron en contacto conmigo para pedirme que hiciera un video en el que mostrara un poco mi estudio, rutina, etc para un canal de TV online que estaban planeando.

No os puedo ni expresar el ataque de timidez que me dió al principio solo de pensar en dicho video... ja ja ja. Menos mal que mi querido Sebastián me convenció para ir adelante con ello y me propuso hacerse cargo de la filmación y edición el mismo.

Ahora que veo el video trato de imaginarme que me provocará dentro de 40 años el ver este material de nuevo. Supongo que sera muy divertido ver este pequeño retrato de los comienzos de mi vida londinense :)

Seguid este enlace para visitar LPP TV y así ver los videos de los otros artistas también.

Seguid este otro enlace para ver fotos y videos de animales muy graciosos ;)






*Escuchando / Listening to the B-52's.