Monday, October 31, 2011

Amazing Vintage Seed Packets

About to buy new seeds for my windowsill gardens... it's being difficult to decide as I love all the plants and possibilities! ;)

While browsing some organic seeds catalogues and URLs I kept on thinking "how marvelous it would be if nowadays seed packet designs would be as wonderfully illustrated as before"... Don't get me wrong, I love minimalism too but look at these vintage seed packets. So beautiful! *.*



Estoy por comprar semillas nuevas para ampliar mis jardincitos interiores que tengo en las repisas de las ventanas... me es dificil decidirme porque me encantan todas las opciones y variedades!

Mientras estaba mirando algunas webs y catálogos de semillas orgánicas no paraba de pensar -que maravilla sería si los diseños los paquetes de semillas actuales estuvieran tan bellamente ilustrados como los de antes"... El minimalismo me encanta, no me malentendais, pero fijaros cuanto amor rebosan estos paquetes de semillas vintage. *.*







*Escuchando / Listening to Arthur Brown (Happy Halloweeen!).