Monday, September 19, 2011

New Print Available On The Working Proof


Weeks ago the lovely people at The Working Proof got in touch with me to see if I was interested in printing one of my illustrations with them... As I love their project and I'm always keen on contributing to good causes I obviously said yes :)
It's a pleasure to let you know that there's a very affordable edition of my print "En Las Nubes" available on their e-shop.

If you buy one you'll be helping Doctors Without Borders -if you buy two you'll be helping even more! ;) -

Here's an interview in which I talk about the print and creativity in general...

Peace and love dear readers. Have a wonderful start of the week*
Hace unas semanas la gente de The Working Proof se puso en contacto conmigo para ver si estaba interesada en sacar una serie con una de mis ilustraciones con ellos... Como su proyecto me encanta y tengo bastante debilidad por los proyectos benéficos dije sí inmediatamente. Así que es un placer contaros que hay una edición muy asequible de mi ilustración "En Las Nubes" disponible en su e-shop.

Si comprais una estaréis ayudando a Medicos sin Fronteras -y si comprais dos los estareis ayudando todavía más! ;) -

Paz y amor queridos lectores, que tengais un buen inicio de semana*


This is the original pencil draft for the illustration.
Este es el boceto original a lapiz de la ilustración :)

*Escuchando / Listening to Brian Jonestown Massacre.