Wednesday, August 31, 2011

Nice Magazine Issue #4 (Colour)


The other day I forgot to tell you that my work has been featured on a lovely digital magazine from South Africa. It's called Nice Magazine. I'm honoured to have my work among so many beautiful projects by talented artists and designers around the world! :)

Below some samples of the mag. Here you can check the whole issue ...or download it here.

PS: Thanks It Fashion, Graphic Bird Watching, Where The Lovely Things Are... for the sweet posts about my work!! :)


El otro día se me olvidó deciros que mi trabajo ha salido en una revista digital que me encanta. Se llama Nice Magazine y es de Sur Africa (que ganas de ir de visita por allá!). ¡Me hace mucha ilusión que mi trabajo aparezca junto con el de artistas y diseñadores tan talentosos del alrededor del mundo! :)

Abajo hay algunas dobles de la revi. Aquí podeis verla al completo y aquí la podeis descargar en PDF.

PD: ¡Muchas gracias a It Fashion, Graphic Bird Watching, Where The Lovely Things Are y todos esos blogs tan inspiradores en los que han ido mencionando mi trabajo últimamente! <3