Tuesday, July 19, 2011

Winner of the giveaway + amazing crystal flat


Aloha!!

Sorry for being so quiet lately... this chilly londoner summer gave me a mix of cold/sore throat that kept me more offline than usual.

A year ago we moved to London -our first year here!!-... so many things have happened that feels like ages! To celebrate I'm announcing the winner of the giveaway that is Lolita Blahnik! Congratulations! Please, drop me a line with your address so that I can send you the prints :)

However I want to thank you all for your lovely comments!! Thank you for your sweet words <3

In this post you can find some images from "Seizure". An installation by Roger Hiorns. Feel like I've been living under a rock that I hadn't see his work until I this month's Dazed magazine landed in my desk. *.*


Aloha!

Disculpad mi silencio últimamente... este verano londinense tan fresquito me obsequió con una faringitis con toques de resfriado que me han tenido offline más de lo normal.

Hace exactamente un año que amanecimos en Londres después de nuestra mudanza loca road-trip furgonetero... tantas cosas han pasado desde entonces que lo siento super lejano! Para celebrarlo voy a anunciar a la ganadora de la rifa de mis dos prints: Lolita Blahnik! Felicitaciones! Por favor, mándame un mensaje con tu dirección y así te mando tu regalito :)

Dicho esto quería agradecer a todos los que participasteis por vuestros comentarios tan bonitos. Mil gracias!!

En este post van algunas imágenes de la instalación "Seizure" de Roger Hiorns. Al ver su trabajo en la última Dazed y enterarme de que hasta lo nominaron para un Turner me di cuenta de lo en la parra que estoy con algunas cosas... No sabía nada de este artista y ME ENCANTA lo que hace!! *.*




*Escuchando / listening to The Kinks.