Tuesday, June 21, 2011

Turning 30 + Vacations in Greece + A Bit of a New Illustration


On the 27th I'll be 30… can't wait to experiment this new decade! It's a good excuse to update myself and feel I'm starting a new chapter in my life.
And to celebrate tomorrow Seb and I are going on vacations for a week. I love Birthday holidays :D

We'll stay in a tiny village in Rhodes. I'm already dreaming of beach time, sun, siestas and all those hellenic delicacies (love dolmades!)…

Our beloved Copo meanwhile will be in good company as our dear friend Daniel (Sannwald) will be staying in our home during while we area away. Daniel is amazing, we feel happy and grateful of being friends with him <3

I need to be offline and disconnect from everything during this week so I'll post again on the 30th! I hope you understand… Said this I wish you all a happy beginning of the summer!

xo

Ana.


PS: On this post goes a portion of a new illustration I'm making. Helium people with their heads on the clouds? At least this is what it looks like to me at the moment… let's see after vacations ;D



El día 27 cumpliré 30. Me hace muchísima ilusión estrenar década. Es una buena excusa para hacer una actualización de mí misma y sentir que comienzo una nueva etapa. :)

Además por eso mismo mañana Seb y yo comenzamos una semanita de vacaciones... ¡Las escapadas cumpleañeras me encantan!

Nos vamos a un pueblecito minúsculo que hay en Rodas. Ya estoy soñando con tiempo de playa, solecito, siestas y todas esas delicias helénicas (ay esas hojas de parra rellenas...).

Nuestro adorado Copo mientras tanto se quedará en la mejor de las compañías ya que nuestro amigo Daniel (Sannwald) se muda temporalmente a nuestro hogar mientras nosotros estamos fuera. Daniel es lo más, nos sentimos muy afortunados de que nuestros caminos se cruzaran aquí en Londres <3

Durante las vacaciones no voy a estar posteando nada, espero que lo entendáis. Necesito relax y desconectar de todo. Los posts volverán el día 30 pero hasta entonces os deseo que tengáis un inicio de verano maravilloso.

Un abrazo.

Ana.


PD: Aquí va una porción de una ilustración nueva en la que estoy trabajando… Gente de helio con la cabeza en las nubes? Algo así me parece cuando la miro de momento… veamos que me parece después de vacacionar ;)


*Escuchando / Listening to Les Baxter.