Wednesday, May 11, 2011

The Light In Me Acknowledges The Light In You (Namaste)


Feeling happy and proud of the yogi in me. For some time I've managed to be practising yoga on a daily basis! All this thanks to YogaToday. They have soooo many different classes that you can do a different one each day learning new things (I get bored with fixed sequences, sorry!).

The illustrations in this post are scanned from this must-have book by Iyengar.

Have a nice day dear readers.



Me siento orgullosa del yogui que hay dentro de mi. Desde hace un tiempo estoy consiguiendo practicar una hora de yoga a diario! Todo esto gracias a Yoga Today. Tienen tantíiiisimas clases diferentes que puedo hacer una diferente cada día e ir aprendiendo cosas nuevas (lo siento, pero es que me aburro muchísimo con una secuencia fija como mucha gente recomienda).

Las ilustraciones de este post las he escaneado de este libro tan completo de Iyengar.

Que tengais un buen día.


*Escuchando / Listening to Nikhil Banerjee.