Thursday, April 14, 2011

Shadows, Fog... and A New Visual Mantra!


Dear readers, sorry that I haven't posted these days but a terrible conjunctivitis joined my already tedious hay fever and things got a bit too blurry to stare at them. I couldn't be in front of the computer screen for more than 2 minutes in a row and I ended feeling a bit like Woody Allen in this movie. Joking aside now I'm better and here I am sharing with you another piece that will be part of the solo show I'll be having in Spain at the end of the month.

The colour palette is very summerish, hope you like it. When I look at it I feel the urge to spend some time in Greece on vacations. Hope this will become a reality sometime soon! ;D

Have a lovely day*


Queridos lectores, disculpad que no he posteado estos días pero una conjuntivitis tremenda se incorporó a mi ya fascinante etapa de alergia estacional y las cosas se pusieron un poco borrosas. No podía estar delante del ordenador por más de dos minutos seguidos y acabé sintiendome un poco como Woody Allen en esta peli XD

Bueno, bromas aparte ahora ya me encuentro mucho mejor y aquí estoy al pie del cañón posteando otro avance de lo que mostraré en la expo de Visual Mantras que se inaugurará en España a finales de mes.

Espero que os guste... la paleta de color es de lo más veraniega. A mi me dan ganas de ir a Grecia de vacaciones solo de mirarlo. Esperemos que sea un buen presagio de algo que va a ocurrir en un futuro próximo ja ja ja... ;D

Que tengais un día precioso.

*Escuchando / Listening to Cartola.