Tuesday, April 19, 2011

New Web + My Herbal Cupboard

Good morning dear all!

Hope you are good, are you on vacations?? If so... ENJOY!! If not... You are not alone! Here I am in front of my computer working before leaving for Spain next week to make things ready for the show :)

Secretly I've been working for months on a new website for my work. I've moved to Cargo. It's easy to update and it's more 2.0 so it seemed to be the right choice. There you can see new drawings and projects that you haven't seen yet, like these illustrations that I originally made as a commission for Apartamento Magazine (although in the end my collaboration is not going to be published this time I didn't want it to fall into oblivion that's why I'm uploading it anyway).

Also today I want to say THANK YOU to all the lovely people that are including AM On The Present Tense on their blogrolls or are mentioning the blog on interviews and so... My most sincere gratitude to you! So glad that you like my humble blog :)


¡Buenos días a todos!

Espero que esteis bien... Estáis de vacaciones?? Si es así... A DISFRUTAR!! Si no... No os preocupeis... No estais solos! Aquí estaré delante del ordenador hasta que me vaya a España al final de la semana a preparar la expo de la que os hablé así que siempre nos quedará internet y sus distracciones e inspiraciones ;)

He estado trabajando durante meses en secreto en mi nueva web. Me he mudado a Cargo ya que es más facil de actualizar y mucho más 2.0 así que estoy bastante contenta con el cambio.
En la web nueva podeis ver dibujos y cositas que todavía no habeis visto como por ejemplo estas ilustraciones que van en este post... Esto fue parte de una colaboración que me pidieron para la revista Apartamento. Al final no se va a publicar pero como no quería que cayera en el olvido lo comparto y cuento de cualquier modo ;)

También hoy quiero decir GRACIAS a toda la gente tan divina que va incluyendo AM On The Present Tense en sus blogrolls o que va mencionando en entrevistas y así mi link... Os envio mi más sincera gratitud. Me hace muy feliz que os guste mi blogcito <3


*Escuchando / Listening to Cuarteto Machin.