Thursday, February 3, 2011

Who said art is not meant to be affordable?


Dear all,

Yesterday I shared with you the exclusive artwork series I've done for Little Paper Planes and now I want to THANK YOU for all your supportive comments, e-mails and Facebook messages... They mean a world to me :)

Today I want to share some of my favourite prints made by other artists that are being sold at the shop as well... hope you like them ;)

Have a wonderful Thursday*

PS: This week we are shooting two music videos for Federico Aubele. I'm mainly assisting Seb, art directing and styling a bit and that stuff, it's being fun. Will tell you more about it soon.


Queridos visitantes,

Ayer os enseñé la colaboración artística que he preparado para Little Paper Planes y hoy quiero AGRADECEROS de corazón todo vuestro apoyo ya sea en comentarios, mensajitos privados, Facebook y demás. Muchas gracias, significa mucho para mí :D

En este post van algunas de mis obras favoritas que otros artistas han hecho para Little Paper Planes y que también están a la venta en la tienda... espero que os gusten.
¿Quién dijo que el arte no había de ser accesible? ;)

Que tengais un jueves precioso*

PD: Esta semana estamos filmando dos nuevos videoclips para Federico Aubele. Yo sobre todo estoy asisitiendo a Seb, haciendo un poco de estilismo, dirección de arte y así, está siendo divertido. Ya os contaré más cuando vaya pudiendo desvelarlo.




*Escuchando / Listening to The Who.