Saturday, November 27, 2010

Thanksgiving weekend

As I am Spanish, never got the chance of celebrating Thanksgiving yet... although I'm seriously thinking about celebrating it next year! It's always nice to celebrate things, it's also always nice to say "Thanks".

I'm thankful and very grateful for all that I have in my life. Especially this year that's being a wonderful and exciting one. With so many changes and dreams coming true.

Every morning I wake up and I say (loud or silently) thanks to almost everything/everyone around me. It helps me continue appreciating the love and beauty of life on a daily basis.

So my dear readers... This is a big THANK YOU to all of you. For visiting, for being there, for your feedback and inspiration. :)
Have a happy weekend*


Como buena españolita que soy nunca he celebrado "Acción de gracias"... aunque estoy pensando seriamente en apuntarme a celebrarlo por todo lo alto el año que viene! Siempre está genial celebrar cosas y siempre es bueno decir gracias. ;)

Estoy muy muy agradecida por todo lo que tengo en mi vida. Todas las vivencias, las relaciones, las pequeñas cosas... Este año está siendo especialmente emocionante y bueno con tantos cambios y sueños cumpliendose gradualmente.

Al despertarme cada mañana doy gracias (a viva voz o de manera silenciosa) a todo/todos lo que va pasando por mi cabeza o por delante de mis ojos. Me ayuda enrraizar y a seguir apreciando el amor y la belleza de todo.

Así que queridos lectores hoy os digo un GRACIAS gigante y a viva voz. Gracias a todos, por visitar, por estar allí, por vuestro feedback e inspiración.
Que tengais un fin de semana precioso.