Monday, November 22, 2010

My first art show in London!

Good morning!

Hope you had a great weekend :)

Today I want to share with you some news about my Visual Mantras project... I'm very happy that on the 9th of December starts my very first exhibition here in London! It will be held at Bradbury's Gallery, a new space in Dalston (East London), very close to one of my favourite cafes in London!! Cafe Oto!

I'll be sharing the gallery/show/time with talented illustrator Olivier Kugler, the opening will be 9th December 6:30-9:30. Please, do join us! We are nice people, we can share some wine ;)

My show will be limited edition prints from the Visual Mantas project. All of them colourful and affordable! If you are interested in buying one but you can't make it to the show, no worries! They'll also be available at my e-shop.

Dear readers, if you come to the opening, please, do say hi! I'll be happy to meet you! :D

Thanks for reading and have a great Monday*


¡Buenos días!

Espero que hayais tenido un fin de semana precioso :)

Hoy quiero contaros una cosita sobre mi projecto Visual Mantras... estoy supercontenta porque el 9 de diciembre comienza mi primera expo aquí en Londres! Será en Bradbury's Gallery, un nuevo espacio en Dalston (Este de Londres), está muy cerquita de uno de mis sitios favoritos en la ciudad! Cafe Oto! :D

Compartiré galería/exposición/tiempo con el talentoso ilustrador Olivier Kugler. La inauguración será el 9 de Diciembre de 18:30 a 21:30. ¡Venga... animaros y venid a inaugurar con nosotros! Somos buena gente y compartiremos vinito ;)

Lo que mostraré serán prints edición limitada de Visual Mantas. ¡Todos ellos muy coloridos y asequibles! Si estais interesados en comprar alguno pero no podeis venir a la expo, no pasa nada! También estarán disponibles en mi tienda online.

Queridos lectores, si venis a la inauguración, por favor, ¡venid a saludar! Me hace mucha ilusión que nos conozcamos :D

Gracias por leer toda esta parrafada... que tengais un lunes maravilloso*


*Escuchando / Listening to Animal Collective.