Sunday, October 17, 2010

Of Cats and Experimental Cinema

Can't stop listening to The Who's "Sell Out".
Also thinking quite a lot of Mimi Vang Olsen's pet portraits... So cool. I'd like to her to make one of Copo.

Gatopoder reminded me of her.

...and Dumbo reminded me of this amazing video by Alexander Hammid.

...and Alexander Hammid made me think of his amazingly talented wife Maya Deren (one of my lifetime icons!).

What a chain of thoughts! I might better go to make dinner ;)


No puedo parar de escuchar "Sell Out" de The Who.
También ando pensando bastante en los retratos de perros y gatos que hace Mimi Vang Olsen. Me encantan, me gustaría pedirle que haga uno de Copo.

Gatopoder me la recordaron.

...y Dumbo me recordaron el otro día este video maravilloso que hizo Alexander Hammid.

...y Alexander Hammid me hizo pensar en su increiblemente talentosa esposa Maya Deren (¡una de mis ídolas de siempre!).

Vaya cadena de pensamientos... mejor me voy a hacer la cena ;)