Tuesday, July 20, 2010

Landed!

Hello Everyone, Hello London.

We are finally here. The move was soooo exhausting and intense that yesterday was a sleep-all-you-can day... Zzzz zz
The weather is gorgeous here and Islington is a great area to live... Today we visited Cass Art (one of my favourite Fine Art Supplies shop here) and S&M Cafe for a British and vegetarian meal.
To my surprise just received a Google Alert telling me that my work has been featured on Kitsune Noir! One of my favourite blogs! Thank you, thank you, thank you. :D



Hola a todo el mundo! Hola Londres!

Por fin estamos aquí... La mudanza fue taaaaan agotadora e intensa que ayer fue un día duerme-todo-lo-que-puedas... Zzzz zzzz
El clima está fantástico por aquí e Islington es un barrio precioso en el que habitar... Hoy hemos estado en Cass Art (una de mis tiendas de materiales de Bellas Artes favoritas) y en el S&M de Angel disfrutando de una comida britanicamente vegetariana.

Que buena sorpresa que acabo de recibir un Google Alert diciendome que mi trabajo ha salido reseñado en uno de mis blogs favoritos de siempre!! Kitsune Noir! Que ilusión... Gracias, gracias, gracias :)


*Escuchando / Listening to Yo La Tengo's "Big Day Coming".