Friday, January 29, 2010

Bringing my old blog to The Present Tense.

Haloscan is closing down. So I'm loosing all the comments I received on my old blog.
I bought a pluging called Rapidblog so I can import my good old blog here. I saw Pop-Pervert's Urchin stats the other day and it's more than alive! What a surprise!
Thanks to all the visitors!

Mr. Blogger has a limit when you are importing posts from another weblog so I'm doing it gradually. Now The Present Tense will have a bigger archive! :D



Have a great weekend everyone.
Here today is SUNNY and we are going to the market on our bikes. So many delicious fruits and veggies to bring home! :)

Have I told you how much I miss George?


···························································································································
Haloscan cierra. Por ese motivo voy a perder todos los comments que recibí con tanto amor en mi antiguo blog.
He comprado un plugin que se llama Rapidblog para poder importar Pop-Pervert a The Present Tense. El otro día vi las estadisticas de PP y me sorprendió que está más que vivo!! Que buena sorpresa. Sentía como que estaba abandonando un proyecto de años así porque sí, creo que está bien que lo traiga para aquí.
:)

El Señor Blogger tiene un límite de posts importados así que lo estoy trayendo gradualmente.

Que tengais un bello fin de semana.
Hoy aquí hace mucho sol así que iremos en bici a La Boquería. ¡Tantas frutas y verduras maravillosas por comprar!

George Harrison era/es lo más. Nunca me canso de escuchar su discazo. En este post va My Sweet Lord.
Namaste.